maandag 15 juni 2015

HAIRLOVING - Current hair products


So I m realy picky on what I use on my hair. I try to take care of it to keep it long, thick and healthy. But I do straighten my hair so that does cause a lot of heat damage. That makes me even pickier on what I use. I actually don't use a lot. My current shampoo and conditioner are from Lush. 


Shampoo: Copperhead - Perk up your hair. Its a mild shampoo with coffee and henna whitch is ideal for dark hair. It makes my hair super shiny. It does contain sulfates so it dries out your hair. But that way you don't need to wash it as much. Washing your hair is realy damaging to it. So the less you wash it the better! Price: € 8.95

Conditioner/Mask: Retreat - A pit stop for your hair. A heavy conditioner with yoghurt and melons. Its super moisturising. I love the smell of it. It's really suptile and stays in your hair even after straightening it. Price: € 15.45


Lush products are natural, handmade and cruelty free. Thats why I love the products. The price may seem a bit high but every product actually lasts really long. 

What are your favorite hair products? 

//Ik ben eigenlijk heel kieskeurig bij wat ik gebruik voor mijn haar. Ik probeer er zo goed mogelijk zorg voor te dragen om het lang, dik en gezond te houden. Maar ik stijl mijn haar waardoor het toch wel zwaar beschadigd wordt. Dat maakt me dus nog kieskeuriger over wat ik gebruik. Ik gebruik eigenlijk echt niet veel. De shampoo en conditioner die ik nu gebruik zijn beiden van de Lush. 


Shampoo:  Copperhead - Perk up your hair. Dit is een milde shampoo met koffie en henna wat dus ideaal is voor donker haar. Het maakt mijn haar heel glanzend. Het bevat wel sulfaten en dat droogt je haar uit. Maar op die hierdoor moet je het minder vaak wassen en dat is ook wel goed. Je haar wassen is enorm beschadigend. Dus hoe minder je het wast hoe beter: Prijs: € 8.95

Conditioner/Masker: 
Retreat - A pit stop for your hair. Dit is een zware conditioner met yoghurt en meloen. Het is heel hydraterend en maakt je haar echt zacht. Bevat geen siliconen! Ik hou van de geur. het is heel suptiel en blijft zelf na het stijlen nog in je haar hangen. Prijs: € 15.45

Lush producten zijn natuurlijk, hand gemaakt en dierproefvrij. Een reden meer waarom ik van de producten hou. De prijs lijkt misschien wat hoog maar de producten gaan echt lang mee. 


Wat zijn jouw favoriete haar producten? 

Lots of love 
SihamS  

1 opmerking: